måndag 14 juni 2010

Snott från Sara


1. Hur gammal är du om fem år? - 36.
2. Vem var den sista du träffade? - Andreas.
3. Hur lång är du? - 165 cm.
4. Vilken var den senaste filmen du såg? -
5. Vem ringde du senast? - Sara.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? - "HÄRLIGT! Då ses vi imorgon. Vi längtar efter er också. Kramar!" Till min syster Anna-Lena
7. Vad är dagens planer? - Inget speciellt, planera veckans lunch och veckans handling.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? - Beror lite på vad det gäller men ringa för det mesta.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? - Skilda.
10. När såg du senast din mamma? - I Torsdags.
11. Vilken ögonfärg har du? - Grön/blå.
13. Har du någon gång hittat en katt? - Ja.
14. Vilken är din favoritplats? - Mysnades med Sonja i sängen på morgonen.
15. Vilken plats föredrar du minst? - Platser med mycket fåglar på.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? - Jag och Andreas har en kotte till. Vi har köpt en lägenhet i Spanien som vi åker till varje vinter. = Lotto vinst på x-antal miljoner.
17. Vad skrämde dig som barn? - Dammgubben och skrotnisse.
18. Vem fick dig att skratta senast? - Sonja när hon toksprang i sin gåstol och skrattade högt för sig själv..
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? - Nej o nej!
20. Har du stationär eller bärbar dator? - Bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? - Utan.
22. Hur många kuddar har du i sängen? - Fyra.
23. Hur många landskap har du bott i? - Ett.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? - Japp, men det var pga maginfluensa INGENTING ANNAT!! ;o).
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? – Strumpor!
26. Är du social? – Det vågar jag nog påstå.
27. Vilken är din favoritglass? – Finns ju många, men Ben&Jerrys är ju alltid en succé.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? – Resa och shoppa.
29. Tycker du om kinamat? - Jadå, det är mums.
30. Tycker du om kaffe? - ♥ O YES!
31. Vad dricker du till frukost? - Te och/eller juice
32. Sover du på någon särskild sida? - På höger sida
33. Kan du spela poker? - Det vore ju synd att skryta med, men jag vet på ett ungefär hur det funkar.
34. Tycker du om att mysa? - Öffcörse!
35. Är du en beroendemänniska? - Ja.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? - Ja, en gammal skolkamrat och en fd lärare.
37. Vill du ha barn? - En Astor skulle jag kunna tänka mig så småningom.
38. Kan du några andra språk än svenska? - Engelska och teckenspråk.
39. Har du någonsin åkt ambulans? - Ja, fast inte för egen räkning.
40. Föredrar du havet eller en pool? - Beror på havet är härligt men pool är ju en pool liksom.=D
41. Vad spenderar du helst pengar på? - Förut på mig själv nu på Sonja utan tvekan.
42. Äger du dyra smycken? - Nej.
43. När känner du dig lycklig? - OJA!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? - Ett tuggummi.
45. Vem är den roligaste människan du känner? - Det finns för många för att rabbla alla.
46. Välj ett ärr på din kropp? - Japp, har en massa små ärr efter att jag sprang in i en taggtråd som barn.
47. Vad har du för ringsignal? -Gossip Girl! Hahaa!
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? - Ja en stickad tröja som min mamma har stickat.
49. Flirtar du mycket? - Nej inte vad jag vet =D
50. Vart togs din profilbild för din blogg? - EN morgon när jag och Sonja låg o myste i sängen.
51. Kan du byta olja på bilen? - Självklart!
52. Har du fått fortkörningsböter? - Pinsamt nog ja... När jag hade prövotid på mitt körkort dessutom!
53. Vilken var den senaste bok du läste? - "Skynda att älska" av Alex Schulman.
54. Läser du dagstidningen? - Ja.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? - Nej.
56. Dansar du i bilen? - Digger med händer och huvud, ja...
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? - P4
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? - Veckoplanering
59. När var du i kyrkan senast? - När Sonja döptes, 10 april
60. Vilka personer utmanar du? - Alla som vill!

Inga kommentarer: