onsdag 2 juni 2010

YEAH!

Idag ska jag till Stenstörp och hälsa på min goa vän Ida! och då kommer även en annan gammal kompis, Linda, som jag inte har träffat på ÅR o dag!
När jag bodde i Torbjörntorp så gick jag, Ida och Linda i lekis ihop och även 1.an 2.an och 3.an. Sedan flyttade jag till Stenstorp. Sedan när det var dags att börja gymnasiet så hamnade vi i samma klass igen. OP 1:3! YEAH!! Hahaa! Rätt kul kan jag tycka.
Hepp dags att sätta fart... Det ska packas väska och det ska kläs på kläder både på mig och Sonja innan vi åker. Tror inte att Ida ill ha hem oss i nattasärkarna! =o)

xoxo

2 kommentarer:

IdaSaida sa...

Det var väldans trevligt idag! Nästa gång tar vi det i Stöpen! ; )

KRAM!

Sätilaryttaren Emma- En glimt av mitt hästliv :) sa...

Hej fin blogg du har :)
händer i veckan?

Lägga till varandra på bloglovin? :)