fredag 22 januari 2010

To fast!

Gud vad dagarna och tiden går fort! Jag som trodde detskulle bli långsamt att gå hemma. Pffft, no way in hell!
Det'är något varjedag som gör att tiden går hutlöst snabbt, på gott och ont!
Igår var Louise här och hälsade på... Hon är hur gravid som helst men har världensminsta lilla mage! Man kan knappt tro attdet ligger en helbebis där inne.

Idag var Malin och Millan här och hälsade på... Gud vad roligt det var! Jag skrattade gott och vi pratade gamla minnen. Det känns som det var igår jag och Millan bodde ihop och sparade pengar till vår Thailandsresa... Meeen mednärmare efter tanke så är det.. Ptja 7 år sedan typ? Helt sinnes!

Idag ska vi till svärmor på kalas och imorgon ska vi till mormor Sol på kalas. Mycket kalas nu alltså. Moster Anna-Lena fyller också år snart så då blir det antagligen ett kalas till. . . Cheeses!
näe nu så ska jagfortsätta med mitt Café World som Sara harlurat in mig i.. (Jäkla unge)

och Calle! Detfår vara hur småborgeligt det vill men fy fasen vad gött det ska bli att sitta framför elden med en virre i ena handen och en cigarr? i den andra! ;-)

xoxo

Inga kommentarer: