fredag 29 januari 2010

Tiden flyger...


Jag har verkligen inte hunnit blogga. Har iofs inte haft så mycket att blogga om heller med närmare eftertanke.


Igår var jag och Sonja på stan. Det var meningen att jag skulle köpa ett par pyjamasar till henne eftersom hon har växt ur alla sina förutom 2 st. Hmmm, det blevliiite mer kläder till henne av någon underlig anlednong. =0) Jag hade tänkt köpa något till mig själv också meeen anä det blev bara Sonja kläder, själv får jag fortsätta att förfalla. Det är inte så kul att köpa kläder till mig själv just nu heller eftersom jag har alldeles för många kilon på mig just nu. =(
Inhandlade också ett nytt täcke och 2 st nya kuddar på Sova butiken och jisses vad jag sov gott i natt! Tänk vad lite nya dyra sängattrialjer kan göra för sömnen!


Jag har varit lite dålig på att lägga upp bilder för jag är så fruktansvärt jäkla lat. Så enkeltär det. Menjag ska väl ta tag i det också. =0)


Nu vill väldens finaste Sonja ha mat härvid.


xoxo

1 kommentar:

IdaSaida sa...

Kika in på min blogg, så ser du att du har fått en Award av mig! = )