måndag 18 januari 2010

Fasen!

Jag är så trött på att det aldrig blir klart här hemma... Nu ska det muras kamin. Självklart blir det väldigt bra när det är klart men jag ärbara så himla trött påatt bo på en byggarbetsplats!
Men men ingen idé att gnälla... Det blir ju himlansbra när det är klart som tur är.

Annars hände rinte mycket just nu. Imorgon ska vi på 2 månaderskontroll med Sonja. Farbror doktorn ska klämma och känna på henne och vi får hålla tummarna för att hon går igenom besiktingen.

Jag har fått "tillåtelse" att köpa en digital systemkamera! WOOHOOO! Nu behöver jag bara lite råd och tips på vad man ska köpa för någon. Jag vill ha en som är super bra men som inte kostar skjortan.. Hmmm finns den möjligheten tro.

Anä, jag får inte sitta vid datirn längre för Sonja. Hon blir skit förbannad här. Får skriva mer imöra eller nåt.

xoxo

2 kommentarer:

calle sa...

Kamin, eh? Guuuu' så småborgerligt!
;)

Evil Bitch Monster From Hell sa...

Calle är bara avis, det klart ni ska ha en kamin! Det är helt underbart! Vi har öppen spis på nervåningen och braskamin på övervåningen. Stor mysighetsfaktor, o värmer bra.

Vad det gäller kamera så ska du känna o klämma mycket. Det är DU som ska gilla den. Vi har en Canon EOS 450D som jag tycker är suverän. Efterföljaren, 500D, kan även spela in film, det kan inte min. Men som sagt, det är DU som ska trivas med kameran. Gör ett studiebesök på MediaMarkt, de har mycket att kolla på.