måndag 7 december 2009

En liten Loppa har kommit till världen!


Jag har varit vääääldigt frånvarande i know, men det känns som om jag haft en ganska bra ursäkt till det.

En liten Loppa har blivit en liten Sonja. =0)

25/11 kl 18:17 kom hon till världen vår lilla ögonsten. 3,5 vecka för tidigt 2705 g och 47 cm lång och helt perfekt!

Så mitt dåliga bloggande beror på att jag har haft fullt upp att ligga på BB i 6 dagar sedan när vi kommit hem så har all min tid gått till Sonja. Den underbara lilla människan! Jag får liksom inte nog av henne. Så fort hon är i mer än en armlängds avstånd så längtar jag efter henne. Helst skulle jag vilja vara som en kängru så hon kan ligga/sitta på min mage hela tiden så jag får ha henne nära mig.


OJ nu är det matdax hör jag! =0)

Jag ska försöka att blogga lite mera nu framöver men jag hoppas att ni har överseende om det inte blir sååå himla mycket!


xoxo

3 kommentarer:

IdaSaida sa...

Du är helt & hållen förlåten. Hihi! Sonja är så bedårande söt!!! Leo undrar om Sonja vill leka med honom nån dag?

Kramis.

Linda sa...

Ja det vill hon jätte gärna göra! =0)

KRAM!

evil bitch monster from hell sa...

Om du vill vara kängru skulle jag rekommendera en bärsjal, det är så nära man kan komma en kängru! Vår fd kollega (som blev mamma vid midsommar o som bor i samma by som du) har en trikåsjal hon fick av mig. Tror inte hon använder den, så fråga om du får låna o testa. Vill minnas den var blekrosa...

Grattis f'resten! Nu väntar vi bara på att mina tösers lilla kusin ska anlända. :)