måndag 23 november 2009

Bidde inget. . .

Bidde inte så att jag är barnvakt ikväll.. Jag har för ont, det går inte. =0( Känns så himla tråkigt och framförallt känns sdet pissigt att ringa och säga till Elvira att jag inte kan. Tur att hon också har gått igenom en gravidetet som iofs var 7 resor värre än min men hon hade full förståelse iallfall. ♥



Så nu ligger man på soffan och har kryp i benen för att man inte orkar ligga still hur mycket som helst samtidigt har jag ont så jag inte kan ta mig för något heller. Vilket dilemma va. . .



Ok, jag ska erkänna att jag bakade de där lussekatterna iallfall. . . Inte så snygga kanske men väldans goda. Är jag bättre imorgon tar jag med mig ett par och åker till Vinninga.

Men innan dess, systern, Alice och Nora kommer på besök på morgonen och sedan ska jag till barnmorskan vid 11.30. Hoppas hoppas hoppas det känns bättre imorgon, det här är faktiskt inte kul alls...

3 kommentarer:

Metta Karlsson sa...

Låter inte kul du! Säger man kry på dig i sånan här lägen eller? :P Kram!

calle sa...

Det står fortfarande 29 bast i din profil, bejb ;)

Linda sa...

Calle, jag är ju inte mer än 22 så det är ju heeeelt galet fel!! =P