måndag 23 november 2009

Aj aj aj. . .

Jag har så förbannat jävla ont! Jag har tidigare haft ont i revbenen och ja det gjorde ont men detta är något helt annat.
Det känns som knivhugg och tusen nålar strax under revbenen. Mycket oskönt vågar jag lova.
Jag ringde barnmorskan i morse hon tyckte inte jag skulle oroa mig men jag fick en tid för besök imorgon iallafall och jag får väl knapra alvedon tills dess.

Nu till något roligare!
På torsdag kommer målaren och gör färdigt!! ÄNTLIGEN! Fy faan vad skönt det ska bli! En STOR sten kommer att lämna mina axlar! Jiiipidooo!
Nu är det bara grävaren som ska komma med grus också så har de sega delarna i husbygget börjat arta sig. . .
Förövrigt, idag blir det en bakdag. Ska baka lussekatter och eventuellt om jag orkar saffransmuffins. . . =0) Smarrigt värre va!?
Sedan ikväll skajag vara barnvakt åt lilla Sigrid som inte är så himla litenlängre. Jisses snart ett år. Tiden går så fort!

xoxo

2 kommentarer:

Ida sa...

Hoppas det onda försvinner snart. Kanske e bebben som ligger & trycker mot något?

Var filmen bra? Jag har inte sett 1:a än. Måste göra det.

KRAM!

Metta Karlsson sa...

Åhå va gott med saffransgrejs. Hälsa Sigge! :)