tisdag 15 december 2009

Dagens lärdom. . . Ett lite äckel inlägg. . .


Jag har börjat ge Sonja tillägg på natten eftersom jag inte känner för att amma på natten.

Detta gav i sin tur att hon inte skötte magen som hon skulle och jag fick några husmorstips av Sara. Jag började med att ge henne en tesked med rapsolja i maten 2 ggr. Detta hjälpte inte tyckte jag så i morse så tog jag till råd nr två. Reta rumpan lite grann med en termometer och sagt å gjort, där står jag nerböjd och ska försöka hitta rätt. . . Var på hon lägger av världens brakskit vilket resulterar i atthon sprutlackerar sin mamma på kinden med bajs. . .

Så med andra ord, dagen lärdom. . .

Ha INTE ansiktet för nära sitt barns lilla men väldigt oberäkneliga rumpa. . . =0)


Jag ska försöka bli lite bättre på att blogga men tiden har en tendens att inte riktigt räcka till nu för tiden. Men det känns som om det börjar bli lite bättre.




6 kommentarer:

Metta Karlsson sa...

Hahahahahahaha

Anonym sa...

Nu fick jag mig allt ett gott skratt! Tack Linda och Sonja för det:) Ses på torsdag! Kram

calle sa...

Men...har hon redan kommit? :O Trodde det var typ ett par månader kvar. Grattis :)

Metta Karlsson sa...

Hahahahahahahahaha

Anonym sa...

Hon är såååå söööt..=D

Vänta du Linda...om några år skjuter hon körsbär på dig..det ska jag lära henne;P

saadet sa...

Hej!
Cool blogg. Ska vi följa varandra på bloglovin?