fredag 18 december 2009

Ompaompa fallerallala. . .

*GÄSP*
Igår var det en stor dag för mig och Sonja! Vi åkte ut på "utflykt" alldeles själva. Wiiie!

Först var vi på BVC och vägde Sonja (inte mig) och hon går upp hur mycket som helst i vikt så antagligen kommer hon ta över mitt barndoms smeknamn "Korven" =0)
Efter det åkte jag och lämnade min smärt dagbok till min sjukgymnast och när jag ändå var där så hälsade vi på min barnmorska Åsa som jag har på MVC. Hon blev alldeles jätte glad attvi kom och hälsade på henne så spontant.
Eftersom jag fortfarande är helt jävla lost i min hjärna och den funkar fortfarande inte som den ska (jag börjar förövrigt tro att den aldrig har fungerat som den ska) så glömde jag nyckeln hem innan jagåkte så innan vi kom hem fick vi stanna till hos svärmor/farmor och hämta extra nyckeln. Vi blev bjudna på lite fika och Sonja var alldeles bedårande snäll hela tiden Inte ett skrik ingenting. Lite knorrande men det tycker jag allt att hon har rätt till att göra. =0) Fantastiska unge!
Vi tittade på lite foton från när Andreas var lika liten som Sonja också ocvisst är dom lika!! Men det sjuka är att hon är även väldigt lik mig. Det råder inga som helst tvivel om vilka som är henes föräldrar iallfall.
Andreas har ju skrivit på faderskapsintyget nu också så nu jäklar har han ingen återvändo! hahaa!

Nä mina vänner ja måste säga over and out.

xoxo

Inga kommentarer: