måndag 16 november 2009

Ny vecka.

Jahapp då är vi inne på ännu en ny vecka. Jisses tiden går så himla fort. Jag är i v.35 och ja nu är det inte alls långt kvar tills Loppan beräknas komma.

Nu börjar det faktiskt bli tungt på riktigt att vara gravid. Loppan trycker och grejjar nåt så in i jordens så jag är ständigt öm i revbenen på både framsidan och baksidan det enda som hjälper är att ligga raklång på rygg och det är liiite jobbigt det med för det gör att jag får lite svårt att andas. Gnäll, gnäll gnäll, jag vet. Men jag måste få gnälla av mig lite! =0) Det här är faktiskt min blogg så jag får gnälla så mycket jag vill! =0)


Idag har jag städat även om det känns ogjort om två dagar kommer det vara en sandbank i hallen igen. Men det känns jäklig härligt för stunden iallafall.

Nä nu ska jag vila revbenen lite.


Inga kommentarer: