tisdag 17 november 2009

Blubb blubb blubb.


Jag börjar bli lite småtrött på att vara gravid faktiskt.

Nu har jag börjat blöda näsblod så fort jag anstränger mig liiite för mycket. Blubb blubb blubb. . .

Tur att man inte jobbar längre iallfall.

Jag fattar ju att jag kanske inte kan hålla på som man brukar men herregud, lite måste man ju orka/klara av!?


Jag ska försöka ta nya foton på maggen också, det börjar väl bli dags.

Idag ska jag förresten till barnmorskan, det skall skrivas en omvårdnadsepikris. . . Det blir ju. . . Spännande. =o)


Nä nu ska jag lägga mig på soffan och vila lite för ovanlighetens skull. Kanske min kropp tycker att jag ska vila eftersom jag får ont i revben och börjar blöda näsblod? =oP


xoxo

1 kommentar:

IdaSaida sa...

Hej vännen! Måste jag tjaaata på dig hela tiden för att få dig att lägga ut en bild på Loppan-magen?? Hehe.. Nu låter det precis som när jag säger till Linus! = )

Det e bra, du ska lyssna på kroppen. Lägg dig nu & slappa i soffan.

Löv jo!<3