onsdag 18 november 2009


Igår var jag hos barnmorskan och lyssnade på Loppans hjärtljud och ja det lätsom det skulle. Hjärtljudet ligger mellan 140 - 143 varje gång. Duktig Loppa. =0)

Jag växer också som jag ska, eller ja förhoppningsvis är det väl mest magen som växer. Jag vill inte växa så mycket mer nu känner jag.

Barnmorksan sa även till mig att se till att vila, blödanäsblod när jag anstränger mig är tydligen inte ett bra tecken. Hmmmm... Sånu blir man en soffpotatis på riktigt. . .


Ida min käraste vän! Jag LOVAR att det snaaaart kommer en bild, men du vet man blir jäkligt lat av att ligga på soffan hela dagarna. ;0)


xoxo

1 kommentar:

Ida sa...

Med allt rätt oxå. Vila du, snart har du ett barn att ta hand om. = ) Jag väntar, sitter ju inte i sjön. Fast det regnar nåt så väldans idag.

Kramis!