torsdag 19 november 2009

Sista behandlingen

Idag var det sista behandlingen hos sjukgymnasten. Vet inte riktigt om det har hjälpt men jajo jag tror nog det. Nästa vecka ska jag dit för en uppföljning och sedan är det klart. . .


Jag är så SJUKT irriterad på "vår" målare som inte kommer hit och gör klart sitt jobb. Det är en bekant till Andreas som gör det så han tycker det är lite jobbigt att tjata på honom men nu har det börjat göra så det sätter oss lite i klistret eftersom när han inte gör klart sitt jobb så kommer inte vi vidare heller. Det är så himla störigt!

Jag kan förstå att han har mycket annat med familj och jobb, men ta då upp telefonen och säg det isåfall!!!

Jag är fruktansvärt frustrerad just nu, tiden går och vi kommer bara närmare och närmare när det är dags för Loppan att komma och då vill jag ha allt klart. Jag vill hinna bo in mig lite innan också. Anä, lita aldrig på hantverkare... Samma sak med grävaren som var här och grävde upp hela vår framsida så det nu ser ut som en sandstrand här utanför. Han lovade komma med grus så vi slipperha en sandstrand även inomhus men nähäe då det verkar inte hända något där heller. Vad ska man göra? Hota? Muta? VAD VAD VAD!? Jag blir galen och börjar få lite småpanik att vi inte ska hinna klart innan Loppan kommer.


Anä nu har jag gnällt klart för idag.

=0)


xoxo


Inga kommentarer: