söndag 15 november 2009

Frustrerad. . .

Jag blir så himla irriterad på MSN. . . De vill att man ska installera den nya versionen, det vill inte jag nu helt plötsligt går det inte att logga in på MSN utan att installera den nya versionen så sagt å gjort det är vad jag gör och vad händer? DET FUNKAR INTE! Nu har jag gjort allt i min makt för att få till det men nähäe då. Jag har avinstallerat den gamla versionen, hämtat en massa uppdateringar och annat trams men icke sa nicke! Var finns Aaby när man som allra mst behöver honom? Antagligen ligger han hemma hos sig bakfull och odräglig! =0)


Jag blir väldigt avis på folk som verkligen kan blogga. De som har saker att skriva om som man tycker om att läsa. Jag kan inte blogga, verkligen inte. Så varför gör jag det. Ptja, det är kul att skriva om allt och ingenting, mest blir det ingenting förstås. Men å andra sidan, jag tvingar ju ingen att läsa min innehållslösa blogg direkt.


I fredags var det min sista dag på jobbet. Det var en alldeles underbar känsla kan jag lova!

Jag tror jag nynnade en truddelutt när klockan ringde kl 06.00 och jag kle upp för att göra mig iordning... och då är jag absolut ingen som helst morgon människa!
xoxo

Inga kommentarer: