onsdag 11 november 2009

Middag @ Puffys. ..






Igår var jag bjuden till Puffy på middag.



Mycket trevligt var det med riktigt smarrig mat. Vem kunde ana att det bor en kocka i Puffy?



Det blev potatis bakade i ugnen i folie tillsammans med en massa vitlöksmörlök å annat göttit. En jummy jummy sallad och lax...=0) Till efterrätt var det jordgubbs cheesecake som hon hade gjort själv, eller näää hur var det nu igen!? Hahaa!



Hon är inte bara söt min lilla Puffy, hon är duktig också!
xoxo


5 kommentarer:

Hannah sa...

Tevligt att träffas igår!!

Men visst smakade maten underbart!
Du får vara med varje tisdag om du har lust! Nästa gång är hemma hos mig, bara ett stenkast från Sandra.

Mvh Hannah

Okyee sa...

Oooa, moraliskt stöd var det gumman. Och det är du ganska bra på vettja... ;)
Stal en av bilderna och la ut på min blogg, hoppas inte du stämmer mig nu. Pussisar

Linda sa...

Hanna, jag hade jätte gärna kommit men det komemr en försäkringsgubbe hem till oss på tisdag. Hade jag kunnat välja hade ju inte valet varit såsvårt. Ännu en god middag och trevligt sälle. =0)

Sandra, allt mitt är ditt, typ.. =0)

Okyee sa...

Loppan med?! Blir gärna lite extramamma. haha Puss

Linda sa...

Japp Loppan också! =) Du får vara extra mamma så mycket du vill! =D