tisdag 10 november 2009

Nu så. . .


Nu så nu tar jag mig lite tid att skriva lite.

vad har hänt, jag har fyllt 22 för typ 8.de gången. Jag hade en skön födelesedag medsjuuukt många grattis hälsningar i form av mail, sms och meddelanden på FB. Hade ingen aning om att jag kände så många folk som vill gratta mig. =0)


Igår åkte jag till jobbet kl 7 på morgonen men insåg när jag såg min jobbarkompis Saras min att anä jag ska inte alls vara här ännu och mycket riktigt jag skulle inte börja jobba förrän kl 12. Tyvärr hann jag inte smita innan chefen kom så jag kom med den bortförklaringen att jag bara ville titta till dom så de kom i tid på måndag morgon. =0) De skrattade gott åt mitt lilla misstag som jag har lyckats med 2 ggr tidigare. Det är ju evig tur att man nu bara ska jobba 2 dagar till sedan mina vänner är jag jätte ledig ett tag framöver! Wiiiiiiiiiiieee! Det går inte med ord beskriva hur skönt det ska bli att bara tänka och rå om sig själv ett tag framöver innan Loppan kommer.


Ikväll ska det bli middag hemma hos min lilla Puff.. Det ska bli mysigt! Undrar vad mästerkockan kommer att bjuda på för smarrigt! =oD


Hepp nu ska jag ta tag i livet här på Bloms väg. Städa lite granna sedan lägga mig på soffan och titta på Svenska Hjärtan..


Förresten!! Det är ingen som har Dallas liggandes som jag skulle kunna få låna och titta på nu när jag ska vara så himla jätte ledig?

xoxo

Inga kommentarer: