onsdag 14 oktober 2009

Tiden. ..

Har inte riktigt haft tid att blogga på en stund. Det är fullt upp. Nu sitter jag i startgroparna och ska alldeles strax åka iväg till sjukgymnasten. DEt ska bli intressant att höra vad hon säger om min lilla rygg. Eller lilla och lilla så liten är den inte längre. =D

För hoppningsvis går det ganska fort där för då då kanske jag hinner stnna på ElinsEoch köpa mig ett par skor som är lätta att ta på och av. Hahaa! Det är inte snat vad ovig jag har blivit. Det är ett litet helvete varje gång jag ska ta på mig dojjorna!


Igår var vi och hämtade Loppans barnvagn hos Calle och Anna, det är en Emmaljunga Smart (tror jag, hehee) 08. Jätte fin och knappt inte använd alls.


Den ser ut såhär iallfall fast istället för det bruna så är den grå. Fin va... =0) Vanlig, men fin. . .
Nä nu rinner klockan iväg.. Have to go.
xoxo

1 kommentar:

Metta Karlsson sa...

min katt har pissat på min sko, så jag skulel oxå behövt nya :P