måndag 19 oktober 2009

Hårdkokt. . .

Från at tha gillat riktigt löskokta ägg ni vet, så lösa att man i princip kan dricka det istället för att äta med sked har jag nu HELT tappat sugen för det och vill ha riktigt riktigt hårdkokta ägg... Näst intill så hårdkokta så gulan blir grön. . . Gravid ideér?`

Jag har varit riktigt dålig på att blogg nu ett tag. Det beror mest på att jag faktiskt inte har haft ork. Jag har jobbat som en tok hela veckan och har kommit hem helt slut och dött på soffan helt enkelt.
13.de November går jag på mammaledighet. Jag kan inte med ORD beskriva hur jag längtar dit! Det ska bli så himla skönt. Kanske slipper jag då gå omrkring och vara så himlans trött hela tiden.

I lördags var jag och Andreas och tittade på en ny soffa och nytt köksbord. Vi hittade både soffa och köksbord. Köksbordet bir dock något för stort så vi får hålla fast vi ideén om ett runt köksbord tror jag.
Soffan däremot gillade vi båda två, men vi måste kika runt lite till innan vi bestämmer oss.
Vi inhandlade oss en 50" plasma TV och något ljud till? (inte min grejj riktigt det där) Vi blev iallafall väldigt många tusen kr fattigare. HUVA! Smakar det så kostar det sägs det ju. =0)

Idag ska jag hälsa på min älskade vän Sara som är inlags på KSS för havaneskapsförgiftning. Min underbara lilla vän... Jag gillar inte alls att hon håller på med de där dumheterna och går och får förgiftningar sådär. Tänkte jag skulle köpa någon bra bok till henne så hon har något att fördriva tiden med där i sjukhussängen. . . Tips någon?

Nä nu ska jag ge mig ut till Gullan och plocka ur lite grejjer innan jag beger mig in till stan.
Det blev inga nya skor sist... Hoppas jag hittar några nu.

xoxo

Inga kommentarer: