måndag 19 oktober 2009

NEEEEEEEEEEEEJ!

Jag insåg just att jag ska jobba imorgon. Jag vill inte! =0(

Imorgon är det även dags att träffa barnmorskan igen, det ska bli skojjs att lyssna på Loppans hjärtljud igen. =0)
Har lite frågor till barnmorskan också... Känns som om jag går omkring med ett bowlingklot i magen, som när jag ställer mig upp så känns det som om det ska ramla ur. Jävligt obehagligt. Jag får lite svårt att andas ibland också. Typ som om jag inte syresätter mig ordentligt. Jävligt obehagligt det med kan jag säga. Men är det "normalt" ? Ja jag vet inte, jag har aldrig varit helt sjukt gravid förut. . . GAH!

Köpte ny dojjor idag. Jag är alldeles hur nöjd som helst! =0) Det blev ett par riktigt varma goa göttiga vinterdojjor om jag absolut inte kan frysa i, det kan inte finnas en rimmlig chans till det.

Anä, nu har jag suttit för länge så nu måste jag lägga mig ner en stund så att inte bowling klotet ramlar ut. =0)

xoxo

2 kommentarer:

Ida sa...

Skulle tro att bebis håller på & fixerar sig (om den inte redan har gjort det?) å ju längre in i grav du kommer desto längre ner skunker (stavning?) den. Det e vad jag tror = ) Men det dära med andningen känner jag inte igen. Förstår att det e obehagligt. Kan kanske vara så att den trycker mot dina lungor. Vilken vecka e du i nu?

P&k!!

Linda sa...

Aaa, får snacka lite med barnmorskan idag.Jag är i v.32 ... Shitt vad tiden går fort!
Tror också det är Loppan som trycker mot lungorna så det är därför jag får lite andnöd ibland. Det är fasen ingen dans på rosor att vara gravid må jag säga!