måndag 12 oktober 2009

Drömmen. . .

Jag drömmde så himla underligt igår.

Jag hade precis kommit hem från BB så vi tänkte att en liten resa skulle sitta fint.
Vi kom på att vi skulle åka till Frankrike och när vi satt på tåget? dit så kom vi på att HELVETE vi glömde ju Loppan hemma!

Vi gjorde allt i vår makt för att få lokföraren att vända? tåget och åka tillbaka så vi kunde hämta Loppan men han bara skrattade oss rakt upp i ansiktet och sa skyll er själva för att ni är sådana oansvariga föräldrar. =(


Vi fick ringa till min pappa som fick åka och hämta Loppan och sedan körde han ikapp tåget och lämnade över Henne/honom till oss.

Herreguuud, vilka sjuka drömmar man kan ha!? Det är ju helt sjukt! Betyder detta att jag kommer glömma bort Loppan titt som tätt. Typ, när jag är och handlar så ställer jag ifrån mig honom/henne och sedan när jag kommer hem inser jag att jag inte har Loppan med mig hem?

Nu blir jag lite rädder. . .











xoxo

2 kommentarer:

Katja sa...

Hehe, det är nog någon sorts masspsykos gravida har, för alla jag känner har haft liknande drömmar under grav.
När jag var gravid med Gabriel drömde jag flera gånger att jag glömde mata honom. Att jag hade fått honom och hela första veckan var frid och fröjd tills jag kom på att han inte ätit! PÅ en hel vecka!
Sjuka drömmar av sjuka haggor haha. Kram gumman

Maritha sa...

Hehe, jag hade en arbetskamrat (manlig) som faktiskt glömde sina barn titt som tätt... Han tog bilen till affären för att handla, lät barnen sitta kvar i bilen så att det skulle gå snabbt... och tog BUSSEN hem! Han skulle åka till jobbet, och lämna barnen på dagis på vägen dit. När han svänger upp vid KSS säger ena barnet "Men pappa, vi då?"... Ja, han har dragit många liknande exempel, och jag skrattade lika gott åt dem alla. I själva verket tror jag att det krävs en extremt disträ person för att lyckas med liknande saker...