tisdag 6 oktober 2009

Ledig ledig ledig!

Idag har jag varit ledig frånjobbet! Så jäkla skönt... Har också unnat mig att vara väldigt lat här hemma fast jag egentligen skulle behöva göra en hel bunt med saker.
Tills alldeles nyss låg jag på soffan och moffa 70% mörk choklad med apelsin smak... I know, det är en jätte tant varning på det! Men guuuu va gött det var (är)!
Ja jag erkänner det bor en liten tant i mig, jag tycker om praliner, choklad med apelsin smak och Marianne godis. . . Dessutom har jag fått Alllers tidningar av svärmor som jag läser... Det är bara cherry som fattas och det ska jag börja dricka när Loppan har kommit...

Nepp nu ska jag alldeles snart slänga mig iväg och åka på föräldraträff, men först till ICA Blomman och hämta paket... JIIIHOOO! Jag tror bestämt att det är ett paket från Katja ärkehaggan som väntar! SPÄNNANDE SPÄNNANDE!
i let you know later.

xoxo

1 kommentar:

Ida sa...

Se där ja! Det gjort hon helt rätt i att ta det lilla lugna. = ) Jag har provat en mörk choklad från Anton Berg (stavning?) Den som e lite rosa på förpackningen, den var goood! Prova den om du inte redan har gjort det.

Kramis