tisdag 6 oktober 2009

Krockat!

Jahapp så har man lyckats krocka då... Faan!
Innan jag åkte iväg på föräldragruppen så skulle jag ju som jag skrev åka till ICA Blomman och hämta ut ett paket. Glad i hågen svänger jag in på parkeringen och tror mig se en ledig plats, åker fram och jahapp det stod en bil där jag tänkt parkera. Jag slänger en blick i backspegeln, lägger i backen och börjar backa... PANG! rätt in i en bil som kommit upp bakom mig! HELVETES JÄVLA SKIT FAANS KUK SKIT och alla andra svärord som man bara kan komma på kommer ut ur min mun... Dessutom är det inte ens någon stilig bil jag backat på utan en gammal skruttig volvo jävel från 88! SUCK! Krssade dennes lycktor framförallt... och det blev några inte alls vidare smickrande repor på våran FINA bil som faktiskt inte är mer än ett år gammal! FAN FAN FAN!
Iallfall vi byter telefonnummer med varandra och jag åker därifrån med en klump i magen... och då är det inte Loppan som är klumpen. Halvägs in till Skövde börjar jag bli alldeles skais och börjar lipa. Herregud! Ingen blev ju skadad, men ändå reagerar jag så... Hormoner??

Så nu ska vi punga ut med en självrisk på 6000 spänn... (FAAN) Sedan tillkommer säkert kostnader för de skador som gjordes på deras bil kanske 2000 spänn... =( (FAAN) Kommer ju jävligt lägligt nu när man behöver lägga varneda slant man har på saker till Loppan...
Förhoppningsvis kanske vi löser det ändå.. Vi får se, vi får se...

Föräldraträffen får jag berätta om en annan gång... Det är en historia för sig! Herremingud!
Nu håller Loppan på att sparka sönder mina revben så jag behöver lägga mig ner.

Smell you later...

xoxo

2 kommentarer:

Ida sa...

Jösses då, tur att att allt gick bra med dig ialla fall!!

Kram på dig!

Metta Karlsson sa...

Inget kul alls, vare sig man kan skylla på hormoner eller inte ,jag ahde storlipat jag med! Kram!