onsdag 7 oktober 2009

Ledig ledig ledig...

Anä, jag kommer inte vara ledig på ett tag nu.. Men jag vill ju det! =( Trillade in på den här låten och ja den stämmde in verkligtbra just nu kände jag...




Har skickat in alla papper till försäkringskassan nu ang havandeskapspenning, så nu är det bara till att hålla tummen för att jag kommer att få det, annars blire faan till att "slösa" med mammadagarna. Säga vad man vill men min chef skrev verkligen super bra på ansökningen om havandeskapspenning.


Tack sötaste finaste goste KATJA ♥ för den jätte fina bärselen jag fick!! Jag blev alldeles jätte glad och varm i hjärtat för att du tänkte på mig! Den ska Loppan få hänga i från dag 1! Eller näe kanske inte riktigt från dag 1 men... Hehehee! Typ... och varje gång ska jag tala om för Loppan att jag fått den från ärkehaggan som även ärmin x-sambo! =0)
(www.drottningenar.se )
xoxo

Inga kommentarer: