måndag 5 oktober 2009

Tankar och funderingar. . .

Guuud va mycket det är att tänka på just nu känner jag. Jag tror jag slår knut på mig själv snart.
Det är Loppan, utbyggnad, jobb, mammadagar, havandeskapspenning, sjukgymnastik, sälja husvagn, föräldragrupp, förlossning, välja tapeter, välja golv, städa förråd, välja nysoffa + soffbord, bröllop, 3 st 30-års kalas, pappa kalas mm mm mm...
Manvill hinna med såmycket som möjligt men jag orkar inte. Är helt trött både fysiskt och psykiskt men jag kan inte lasta över mer på Andreas, han har redan helt sjukt mycket.

Så nu har ja fått gnälla av mig lite och det känns redan bättre! =0)
Idag på jobbet hade jag fått en kartong med grejer från GSD som är en av våra leverantörer när det gäller godis mm.. En kartong med en massa roliga grejjer. Så jag var en generös tjejja och delade med mig till mina kollegor. Alla fick var sina saker med något litet som jag tyckte passade dem. Det kändes riktigt roligt att få vara en julnisse och dela ut lite saker. Hoppas de blev glada i alla fall.
Nä nu ska jag titta på Färjan...

xoxo

2 kommentarer:

Ida sa...

Var rädd om dig & Loppan. Säger kroppen ifrån, då är gränsen nådd. Lyssna på din kropp. Stress är aldrig bra.

Kram på dig!!

Metta Karlsson sa...

Gumman, ta de lugnt nu! Kram!