tisdag 27 oktober 2009

Jodåsåatteee.

Är ledig idag pga att jag tog ledigt för att jag skulle till sjukgymnasten. Igår ringde dom och sa att min sjukgymnast är hemma för vård av barn så min tid var avbokad. =( Tog alltså ledigt lite i onödan. MEN det är ju också väääääldigt skönt att vara ledig.


Idag ska vi til IKEA, på riktigt den här gången. Inga sjukdomar ska få komma i vägen... INGENTING ska få stoppa oss! Så är det bara. =D


Igår fick jag en för tidig födelsedagstårta på jobbet, den var rosa och jätte fin. Jag tog en lite halvtaskig bild på den också. Den var riktigt mumsig!

Vilka snälla arbetskamrater jag har va? =D


Har väl inget vettigt att skriva egentligen precis som vanligt. Fördriver tiden lite tills tvättmaskinen är klar. Sedan ska jag dammsuga. Låt mig säga såhär, det är INTE kul att bo på en byggarbetsplats!

Igår var de dessutom här och grävde nya rör till utbygget så vi får vatten och avlopp dit ut. Detta innebär att det inte längre är något grus här utanför utan sand! SAND, vet ni hur jävligt det är när det kommer in i huset? Det är små små förbannade sandkorn i hela huset! Jag blir TOKIG! Byggdamm och sand är vad Bloms väg 6 består av just nu. och det blir igengrott på två dagar efter man har städat.. Halleljua, vad det är underbart just nu... Hahaa!


xoxo

3 kommentarer:

Ida sa...

Vad gulligt dom hade skrivit på tårtan. Me like!!

mallan sa...

aaw va gulligt...men det är helt sinnes vad tiden går fort..du ska ju kläcka snart...spännandespännande!
Ska nog dra med mig mackan å hälsa på er snart..saknar allt stöpen borna lite:)
Hälsa pappabutt!
P&K

Linda sa...

Ida, visst var det gulligt! =0)

Mallan, vi saknar allt Lischborna också så ni får gärna komma och hälsa på oss på byggarbetsplatsen! Komsi kom kom bara!! =0)
Pöss å Kram!