måndag 26 oktober 2009

Hektiskt!

Det är en hektisk vecka som ligger framför mig men samtidgit mycket roligt.
Imorgon blir det tredje gången gillt för att åka till IKEA. . . Nu SKA vi bara helt enkelt komma iväg, ingen sjukdom ska få stoppa oss!
På onsdag åker jag med Susanne, Lisa och Clara till Göteborg.. Det ska bli riktigt roligt! Hoppas på att kanske eventuellt hitta något fint som jag kan ha på mig på lördag då vi ska på 30-års fest. Det är fasen inte kul att shoppa morsakläder alltså. Det är inte riktigt min grej tycker jag. Men men...


Igår slog det mig som en blixt fån klar himmel att det är MINDRE än 2 månader kvar tills det är dags för Loppan att komma. Shitt det känns heeeelt overkligt! Snart får man se den där lilla/e filuren som sparkas där inne i magen. Ja man kan fasen inte beskriva i ord hur det egentligen känns.


Funderade på en grejj när jag kokade ägg i morse, hur kommer det sig att man (iallafall jag) hellre väljer de bruna äggen än de vita? Tror man att de bruna smakar godare på något vis?


2 kommentarer:

Metta Karlsson sa...

Nej nej de vita ska de ju va ju!

Ida sa...

Jag tar oxå dom vita först! = )