onsdag 28 oktober 2009

Glad glad glad!!

Jag är så jäkla GLAD! Fick besked från försäkringskassan igår att jag blev beviljad havandeskapspenning vilket innebär att den 13.de November jobbar jag min sista dag på jobbet sedan är det "semester" fram till Loppan behagar titta ut! och detta utan att jag behöver plocka något från mina föräldradagar. Det är sådan otrolig lättnad!

Idag har ajg varit i Göteborg med Susanne, Lisa och Clara. Det har varit en alldeles jätte bra dag! ♥
Många skratt och shopping i ett super sällskap, det är bomull för själen!

Nej jag orkar faktiskt inte skriva mera, jag är som ett utsketet äpplamos efter den här dagen...
=0)

xoxo

2 kommentarer:

calle sa...

Hehehe...utsketet äppelmos är en fantastisk metafor :D

Linda sa...

Det är typ nästan världens bästa uttryck skulle jag våga påstå en smula. =0)