söndag 3 januari 2010

Meeen!


GOTT NYTT ÅR ALLIHOPA!


Måste rätta mig själv.. I inlägget nedan har jag skrivit att jag måste införskaffa mig en digitalkamera.. Vad jag menar är ju såklart en systemkamera! Ingenting annat! En digitalkamera har jag ju faktiskt. =0)


Igpr var Sandra P och Sandra M här en sväng och hälsade på Sonja och mig. Sonja fick jätte fina presenter av Sandra Puffy P fick hon en borste och en kam, vilket hon VERKLIGEN behöver och som jag har sagt till Andreas 300 gånger att vi måste köpa till henne. Å så fick hon en tummen skallra som hon ännu är rätt ointresserad av. =0)

Av Sandran M fick hon en bilmobil.. En grej som man kan sätta på rutan i bilen så hon har nåt att titta på och grejja med där. SKIT BRA! Tusen tack ni goa töser!! Ni vet vad en liten Sonja vill ha...


Nä mina vänner dags för men in trees.

Se ya!


xoxo


3 kommentarer:

Malin Bergne sa...

Vad fin hon är Linda! Betydligt mer hår än båda mina killar hade vid 1-års ålder ihop! :-)

Michaela sa...

Villken söt bebis..!

Linda sa...

Malin, Jag hoppas bara att hon får behålla det också så hon inte får för sig att tappa det. =0)

Michaela, Tack! Det tycker jag med, men jag är ju inte så objektiv. ;0)