tisdag 5 januari 2010

Älskar ♥


Jag älskar det här fotot på Sonja. Jag blir så glad när jag ser det trots att hon är så förbannad!

Det är så himla mycket energi i det.


Idag har jag beställt ett nytt tv-bord på A-möbler. Dessvärre kommer viinte få det förrän om 2-3 veckor så ja sålänge får vi nöjaoss med den pall vi har just nu.

Vi köpte ju ett nytt köksbord därifrån också. Skit fint. Sex stolar men två extra stolar och en iläggsskiva. Det blev jätte bra trots att vi faktiskt var mer insällda på att ha ett runt köksbord. Men att hitta ett runt snyggt käksbord var banneimej helt omöjligt.


Vad händer mer, jo Mr Henrik Aaby ska komma och hälsa på mig och Sonja idag. Det ska bli SÅ kul! Världens bästa Henke liksom!

Ida, jag vet inte varför det inte går att förstora de andra bilderna. =( Kan det bero på att jag har lagt in dem som små bilder kanske?

xoxo

5 kommentarer:

IdaSaida sa...

Det e änna skumt! Du får fortsätta med att lägga in bilderna lite större, jag ser ju inte Sonja tillräckligt bra annars! = )

Kram På Er!

calle sa...

Aaaaawww...jojo, bebbe-action.

Aaby-jäveln har jag inte hört av på hundra år. Hälsa att det är slut på bilder på mina vita hörlurar om han inte hör av sig snart ;)

Linda sa...

Jag lovar Ida! =0)

Calel,jag ska hälsa Herr Aaby detta jag löver! Du är aldrigpå Skövdekontoret längre eller? Har tänkt att släpa med mig Sonjan och hälsa på min gamla arbetsplats och du är ju faktiskt en av dem som jag faktiskt allra helst vill träffa jue!

KexdeLuxe sa...

Hahaha tyngdlyftarbebis

calle sa...

Nope, väldigt sällan jag är där tyvärr :((