onsdag 15 september 2010

Nere...

Jag bloggar dåligt just nu och det beror mest på att jag inte har tid till det helt enkelt. Så bloggen får ligga lite på is helt enkelt.
Det händer så fantastiskt mycket just nu så det är inte kokt. Sonja håller på och ställer sig upp titt som tätt och försöker gå med sina knubbiga vingliga ben vilket iofs inte slutar så bra då hon trillar 100% av alla gånger.
Förövrigt så har hon lärt sig att krypa uppför vår trapp så nu får jag springa och jaga henne hela dagarna i ända. Ja jisses vilket litet energiknippe hon är!

2 kommentarer:

Marias bokliv sa...

oh, det grämer mig att min fina "I´m a librarian, bitch!" -tröja är förstörd annars hade outfiten varit självklar.
Ryggsäck är toppen på mässan för övrigt

Marias bokliv sa...

oh, det grämer mig att min fina "I´m a librarian, bitch!" -tröja är förstörd annars hade outfiten varit självklar.
Ryggsäck är toppen på mässan för övrigt