torsdag 27 maj 2010

Fab!

Igår var Sara och Arvid här och hälsade på. Sonja var MYCKET imonerad av denne unge herre. Den unge herren ifråga var rätt tuff och Sonja fick tq ett par smällar men hon skrattade och var glad iallafall.

Annars hände rinte så mycket, jag går här hemma och går och känner mig lite lätt uttråkad...
Självklart njuter jag av ledigheten och av att vara mammaledig... Men jag vill att något nytt spännande ska hända! GAH!
Jag är allmänt trött också, trots ganska stora mängder kaffe... Appropå det... Jag har inte tagit någon dubbel espresso idag.. Inte konstigt man är tung i huvvet...

Fick mail från Semper igår att jag var en av vinnarna i Sempertävlingen som jag skrev om för ett tag sedan... KUUUL! Vad jag har vunnit vet jag inte ännu men hoppas jag får reda på det inom en snaaaaaaaaaar framtid! =D
Tack allihopa som röstade!

Nej nu måste jag göra lite nytta härvid!

xoxo

Inga kommentarer: