tisdag 13 april 2010

En sjukling...

Lilla stackars tigern är ill förkyld! JAg lider med henne. Helst skulle jag vilja ta den där förkylningen och ge den till mig själv för att hon ska slippa. Lilla gumman!

I lördags blev Sonja dopad och det var riktigt lyckat alltihopa. Syskonen Wendt som sjöng på dopet gjorde det hel fantastiskt bra!
Maten och tårtan var tydligen jätte god. Dessvärre blev det inget smaka för min del eftersom jag nu mera går på diet. LCHF... Jag kan stolt meddela att jag på en vecka har gått ner 2 kg. Inte illa pinkat måste jag säga.
Och bara för at tjag för första gången i mitt liv går på diet så kommer Marabou med en ny chokladsmak.Passionsfrukt! ÅH vad gott det låter! och svärmor har bekräftat vad jag trodde! Den är SAGOLIK! VILL HA VILL HA VILL HA! GAAAH!

Nä nu vaknade min lilla sjuka tiger så nu ska jag ta hand om henne.

xoxo

2 kommentarer:

IdaSaida sa...

Men! Bilder!! Jag vil se bilder från dopet = ) Nälla! Hoppas Sonja bus snart piggar på sig. Här är vi ordentligt snoriga fortf. Men barnen har ingen feber längre. Alltid nåt! ; )

Kramis.

Linda sa...

Jupp de kommer. Väntar på att folk ska maila sina foton till oss. =o)