torsdag 1 oktober 2009

Mammakläder...

Skulle ju köpt mig ett par jeans igår (mamma jeans då såklart) på HM. Men den storeken jag ville ha fanns inte... Faan så frustrerande. Så tänkte jag när jag kom hem att va faan jag kan ju beställa dem på internettet, men ick sa nicke, då hade de inte dom jeansen!? Mycket underligt...
Varför finns det så dåligt med mammakläder i den här stan för? 31 oktober ska vi på 30 - års fest då skulle jag vilja ha lite finare kläder... Jojo, det blir faan inte lätt har jag märkt. Finns ju inget utbud. Visst man kan ju beställa och så över internet men jag vill ju helst pröva kläderna. Det ser ut som jag får köra på att beställa och sedan skickatillbaka om det inte passar... (för det gör man ju ofta)

Jisses låter jag som världens mest gnälliga människa just nu? =0)

xoxo

2 kommentarer:

Mallan sa...

Kanske jag kan stå till tjänst åt fröken?? Vad för jeans är det? Färg,Storlek m.m. Lilla Lidköping kan faktiskt överraska med sitt utbud...(1 gång i milleniet) =)
Puss

Linda sa...

OH världens bästa Mallan Brallan! =0)
Dom är grå, helt grå, ljus grå, inga slitningar eller nåt på dem. =0)
KJÖSS!