fredag 2 oktober 2009

Hicka. . .

Idag kände jag hur Loppan hade hicka för första gången, en riktigt creepy känsla faktiskt.
Det känns att h*n börjar bli större där inne. . . Det buffas och bökas och nu börjar det ibland göra lite ont närsparkarna hamna på "fel" ställen.

Drömde en riktigt underlig dröm nu i morse.
Jag var barnvakt åt Alex Schulmans dotter Charlie...och under tiden som jag var barnvakt så lyckades jag tappa bort min mobil. När jag berättade det för Andreas blev han helt stollig! Eftersom jag redan hade tappat bort 2 st tidigare.
Helt plötsligt var vi på en jätte fin sandstrand och jag skulle bada med Charlie, ungen som bara är några måpnader dyker i vattnet och simar som en delfin bland vågorna och jag bokstavligen talat tappar hakan.
Sedan är det mycket luddigt efter det, mycket som händer som i drömmen är helt logiskt men nu när jag ska sätta det på pränt så blir det vääääldigt osammanhängande.

2 kommentarer:

Metta Karlsson sa...

Att nån sparkar på dig innifrån skrämmer mig :S

Linda sa...

Mig med! Ibland tror jag att det är en alien!