torsdag 8 oktober 2009

Full rulle!

Idag är det full rulle på Blomsväg 6 . . . ÅH vad härligt det är när det börjar hända lite saker igen med utbygget!
Idag är målaren här och målar innertaket... iiiiih! och Tårtan är här och kaklar badrummet! iiiiiiihh igen! =D
Nu jäklar är det inte så mycket kvar... Det skall upp med tapeter, det börjas det med nästa vecka och sedan in med golv och en trapp... in med inredning til toan.. Men sedan.. Sedan är det så gott som klart. Bara lite fin lir! Jag tror ingen kan föreställa sig hur jag längtar til det är klart!
Det blir som ett helt nytt hus! Så jäkla fantastiskt gött!!

Förresten, dagen efter jag krockade bilen, vad hände då? Jo vår tvättmaskin gick sönder! UNDERBART inte sant? Jag kan inte annat än att skratta åt det faktiskt.
Så nu har vi blivit tvugna att köpa en ny tvättmaskin.. 4000 spänn till fladder fladder iväg...

Nä nu ska jag snart åka iväg till mitt alldeles fantastiskt underbara roliga underhållande och igen alldeles fantastiska jobb! =P

xoxo

2 kommentarer:

Metta Karlsson sa...

Men vilken otur du har! :P

Linda sa...

Jag vet Metta! Det är helt sjukt. MEn visst är det så att när det händer nåt knas så brukar det komma ett gäng med olyckligheter till på köpet liksom.